Blogga? ja varför inte?

Jaha, då har även jag en blogg.
Tänkte att det kanske kunde vara skönt att kunna skriva av sig ibland.

Idag är jag ledig, så skönt! Men man hinner inte känna av att man är ledig på en dag, skulle behöva minst två dagar i rad iaf. och även när jag är ledig så har jag alltid något bokat eller något som jag måste göra.
Det skulle ju vara skönt att någon gång BARA VARA HEMMA.
Jag ska väl inte klaga men jag känner min alltid så stressad och har svårt att koppla av.
Lotta kommer hit sen när hon slutat skolan så jag kan åka och handla lite, det ekar snart i kylskåpet. Sen ska jag klippa pappa också.
Nu ska jag städa lite, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Följa varandra på blogglovin? :)

2011-11-09 @ 16:09:41
URL: http://eemmaeenglund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback