Helgen

Jag har ju vart ledig både Lördag och söndag, och guud va skönt det har vart, fullt upp men skönt.
Ibland önskar jag att jag hade ett mån-fre jobb istället så att man alltid fick vara ledig när alla andra är lediga. men men.

I fredags jobbade jag till fyra sen på kvällen Grillade vi och bjöd över Pappa och Lotta. Det var mycket gott och trevligt, det är ju inte så ofta man brukar grilla i november..

I Lördags var det fullt upp, frukost, ut med pluto, färga håret, ringa och bråka med tele 2, åka och handla presenter och mat, äta, fixa iordning sig och sedan iväg till Emil och Lizeth för lite födelsedags firande kl 18. Det bjöds på både smörgåstårta och vanlig tårta och massa annat gott. Det var en sån där kväll man kunde dricka hur mkt som helst men kände inte av det ( nästan iaf).

och i går, söndag alltså, så var det ju farsdag. Vi gick hem till Pappa runt 12. Han fick ett höstmys paket av oss som innehöll årets glögg, ljuslykta och doftljus, mandlar, russin, choklad, pepparkakor, mögelost, glögg-muggar, lotter, servetter. jag tror jag fick med allt ;P Han vann på några lotter också så det va ju ett plus.  Sen blev vi bjudna på mat.

kort och gott så har det vart en mkt händelserik och trevlig helg.

Nu ska jag och Pluto ligga och mysa i soffan tills det är dags att åka och jobba.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback