Måndag

Herre guud vad fort tiden går! Man blir ju tokig.
Jag tycker inte att man hinner med något ändå så gör man något hela tiden, det är konstigt det där..
Helgen blev lugn iaf, jag mådde ju inge bra i torsdags men det gick över redan till fredagen konstigt nog. men jag hade ju redan sjukanmält mig så jag va hemma ändå men då får man lite dåligt samvete. Vi åkte till pappa på fredagkväll och åt mat och kollade på film. På lördagen kom pappa och lotta hit på namnsdagsfika, för jag hade namnsdag, sen åkte vi till mamma på e.m. och åt mat och spelade wii. Men i går var vi bara hemma och tog det lugnt. eller ja vi åkte ju i väg och handlade lite men annars gjorde vi inget spec.
Nu ska jag fixa iordning mig sen är det dags för jobb.
Ha en bra dag!
Ciaoo

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback