TRÖTT

Sitter och väntar på att Danne ska komma hem :) Ringde honom när jag hade slutat jobba och då var han på väg hem och "mellan landar" över natten för i morgon ska han byta ort. Så nu är jag glad. Då slipper jag sova själv i natt, det är ju det som är jobbigast när man är själv under veckorna. Det är då man verkligen saknar att ha någon vid sin sida. Det är ju tur att jag har Pluto iaf.
Natten som var var ju inte direkt kul. Först var jag hur pigg som helst, det tog evigheter att bli trött. Sen störde jag mig på månen utanför, sen en lampa som blinkade m.m. och när jag äntligen började bli trött och lyckades slumra till, runt halv tre, ja då väcker Pluto mig och han måste gå ut och bajsa. Så det var bara sätta på sig kläderna och ge sig ut i kylan. Då är man så där lagom glad. Då blev jag ju pigg igen och när jag lyckades somna igen runt halv fem så väcker Pluto mig igen och måste ut. Efter det var det ju ingen ide att försöka somna om igen eftersom jag ändå skulle upp 05.45. Så ungefär en timmes sömn fick jag. Ingen bra start på detta dygn iaf. Och stackars Pluto som var dålig i magen och är jätte duktig att väcka mig men ändå blir man arg och stressad över att inte få sova.
jaja så var min natt så jag hoppas denna blir bättre, Pluto är ju iaf bättre i magen.
Ne nu rundar jag av för nu kliver nog Danne in vilken sekund som helst. Ha det bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback